fbpx
Curtea Domneasca Nr 3 Suceava

Cariere

Assistent manager

Angajam persoana cu spirit organizatoric pentru postul de assistent manager

Candidatul Ideal

– cunostinte foarte bune de operare PC, in special Microsoft Word si Excel, Google Drive;
– bune abilitați de comunicare (verbal/scris);
– responsabil/a, atent/a, punctual/a;
– abilitati de planificare, coordonare si organizare;
– posibilitatea de a lucra independent, cu o supervizare minima, dar si adaptabilitate la lucru in echipa;
– minim o limba straina de circulatie internationala;
– experienta anterioara poate constitui un avantaj.

Descrierea jobului
– transmiterea de documente, informaţii şi rapoarte specifice activităţii desfasurate;
– tinerea diverselor evidente de cheltuieli/consumuri (de natura operationala)
– tinerea evidentei perioadei de valabilitate a documentelor autovehiculelor parcului auto ( ITP, rovigneta, RCA) cat si a altor documente specifice;
– Primeste, distribuie / redacteaza si transmite corespondenta prin fax, mail, curierat/ posta, etc;
– reprezentarea firmei in relațiile cu clientii si cu instituțiile colaboratoare;
– respectarea procedurilor interne;
– program 8 ore + pauza de masa;
– punct de lucru: mun. Suceava, centru.

BENEFICII:
– Salariu + tichete de masa, telefon mobil de serviciu;
– posibilitatea cresterii salariale in functie de randament/rezultate;
– echipa tanara, mediu de lucru placut.

Instructor auto

Recrutam instructori auto pentru categoria B, cu sau fara experienta.

Oferim conditii excelente de lucru iar masinile de instruire sunt noi. Pentru a va califica pentru acest post este nevoie sa aveti atestatul de instructor auto valabil si avizele medicale valabile.

Oferim un pachet salarial excelent.

Reprezentant comercial

  • interactioneze cu potentialii clienti;
  • ofere consultanta;
  • promoveze serviciile si ofertele firmei;
  • identifice noi clienti;
  • intocmneasca documentatia specifica obiectului de activitate a firmei;
  • dea dovada de loialitate, profesionalism, punctualitate;
  • fie o persoana placuta, sociabila, organizata si atenta la detalii.

Foarte important: sunt necesare cunostinte minime de utilizare PC, telefon, aparatura de birou (casa de marcat, multifunctionala). Rolul presupune si editare de documente in word, excel, pdf, utilizare platforme online (zoom, google drive), aplicatii (facebook, instagram, etc.)

Oferim:
  • un salariu de baza atractiv – la care se poate adauga bonusuri in functie de rezultate;
  • program de 4 zile munca, cu 3 zile libere;
  • mediu de lucru placut si sigur, cu toate facilitatile;
  • echipa tanara si sociabila;
  • training-uri periodice;
  • indrumare constanta si seriozitate.

    Ia legatura pentru un interviu:


    Scoala de Soferi Suceava BDG © Copyright 2023